تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TS620
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تلفن باسیم پاناسونیک KX-TS620

تعداد خطوط: 2 خط
Caller ID: دارد
نمایشگر: دارد

معرفی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS620

گوشی تلفن باسیم رومیزی Panasonic KX-TS620 یک تلفن کامل با کلیه کارایی های منشی تلفن دیجیتال که توسط شرکت پاناسونیک طراحی شده است. این گوشی تلفن برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال تلفنی هستند که ارائه دهنده قابلیتهای پیشرفته و مدرن باشد و از سوی دیگر به هنگام قطع برق کارایی های ابتدایی تلفن را داشته باشد کاربرد دارد. به همین منظور قیمت و خرید تلفن باسیم رومیزی پاناسونیک KX-TS620 از لحاظ کارایی مناسب می باشد.

معرفی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS620

در ادامه به معرفی تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS620 می پردازیم. این تلفن دارای یک پوشش مرتب سیاه یا سفید میباشد و قابلیت نصب بر روی دیوار دارد که به شما امکان به کار گیری این تلفن را در مکانهای کم جا می دهد. تلفن Panasonic KX-TS620 از سیستم کالر آی دی یا همان نمایش مشخصات تماس گیرنده پشتیبانی می نماید. حافظه تلفن تا 50 شماره آخر تماسهای ورودی را در سیستم Caller ID خود ذخیره میکند. از کالاهای مرتبط با آن تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-T2378MX و تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TS3282 به شمار می رود.

مشخصات فنی تلفن رومیزی Panasonic KX-TS620

 تلفن رومیزی مدل Panasonic KX-TS620 تنها با فشار یک دکمه برای تکرار تماس سه شماره آخر شماره گیری شده را برای کاربر امکان پذیر میکند. از دیگر امکانات این تلفن چراغ چشمک زن روی پایه تلفن جهت هشدار تماسهای ورودی به همراه صدای زنگ قابل تنظیم است که این تلفن رومیزی را قابل استفاده در مکانهای شلوغ و پر سر و صدا که امکان شنیده نشدن صدای زنگ وجود دارد، نموده است.

مشخصات فنی تلفن رومیزی Panasonic KX-TS620

از دیگر مشخصات فنی تلفن رومیزی Panasonic KX-TS620 باید بگوییم که با پشتیبانی دو خط تلفن و ورودی دیتا برای اتصال به کامپیوتر از امکانات دیگر شامل دستگاه فکس و مودم، جک اتصال هدست، بلندگوی دیجیتال، میکروفن دیجیتال بسیار قوی، سه دکمه شماره گیری مستقیم و از نمایشگر LCD  سه خطی برخوردار است. تلفن باسیم TS620 پاناسونیک دارای یک سیستم پاسخ دهی دیجیتال که میتواند تا 15 دقیقه ضبط بدون توقف پیام را انجام دهد در آن گنجانده شده که هر پیام صوتی را بهمراه یک لیبل تاریخ/زمان دریافت میکند و با استفاده از یک سری دکمه های ساده به شما امکان ردکردن دریافت پیام، پاک کردن پیام دریافت شده و یا ذخیره هر پیام را میدهد.

تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TS620

در پایان تلفن رومیزی پاناسونیک Panasonic KX-TS620 انرژی مورد نیاز خود را برای نمایش مشخصات مخاطبین، نمایش LCD و کلیه کارایی های منشی تلفنی را از آداپتور موجود در پکیج بسته بندی خود تامین میکند و در هنگام قطع برق از این امکانات نمیتوان بهره برد. اما کارایی های ساده دیگر تلفن کماکان قابل استفاده میباشد. تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS620 با توجه به کارایی و قابلیت هایش برای استفاده در دفاتر و محل کارها با پرسنل کم و زنگخور زیاد، مغازه ها، دفاتر فروش، ادارات و امکان دیگر پیشنهاد می شود

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش ایده برتر به شماره 73027-021 تماس حاصل فرمایید.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی

 





:: برچسب‌ها: تلفن رومیزی, تلفن رومیزی پاناسونیک, تلفن باسیم پاناسونیک, تلفن رومیزی پاناسونیک KX-TS620, تلفن پاناسونیک KX-TS620 ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 16 مرداد 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی